Posted in Foto~Raadsel

*~_ Ik Zie Ik Zie, Wat Jij Niet Ziet _~*

Foto-Raadsel

Laten we beginnen met het antwoord van vorige week.
Het waren de hand en voet van een baby baviaan.

Let’s start with the answer for last week.
It was the arm and feet from a baby baboon

Oplossing riddle 2

Nu de Foto~Raadsel van deze week:
Waar komt dit vanaf?

Now the Foto~Riddle of this week:
Where is this coming from?

Foto Raadsel 3

Graag lees ik je antwoord in de reactie. Tot volgende week.
I ‘d like to read your answer in the comment. Till next week.

 

One thought on “*~_ Ik Zie Ik Zie, Wat Jij Niet Ziet _~*

Reageren?? Leuk ~ Commenting?? Love It

