Posted in Foto~Raadsel

Ik Zie Ik Zie, Wat Jij Niet Ziet

Foto-Raadsel

Laten we beginnen met het antwoord
van vorige week.
Het was de hoorn van een
dubbel neushoornvogel.

Let’s start with the answer for last week.
It was the horn of a Great Hornbill.

oplossing raadsel 4

Nu de Foto~Raadsel van deze week:
Waar komt dit van?

Now the Foto~Riddle of this week:
Where comes this from?

Foto raadsel 5

Graag lees ik je antwoord in de reactie.
Tot volgende week.
I ‘d like to read your answer in the comment.
Till next week.

One thought on “Ik Zie Ik Zie, Wat Jij Niet Ziet

Reageren?? Leuk ~ Commenting?? Love It

